hugg in för fan

Min måndag har varit himmelsk. Lugn och skön, det kan inte bli bättre. En perfekt start på veckan. Skolan började halv tio med matte, där vi fick en inblick i vad vi ska göra i kursen, räknade några fjuttiga tal och gjorde en härlig uppgift. Uppgiften handlade om sannolikhet. Vi hade tio godisbilar i en påse, så skulle man dra upp en bil, lägga tillbaka den och dra upp en ny 100 gånger, för att sedan räkna ut hur många bilar i vardera färg det var. Min grupp lyckades få en påse med bara vita bilar, hehe kul lärare man har! Men lite kul var det!
Efter lunchen gick vi igenom vad vi ska göra i kursen färdigmat och sen fick vi gå hem, då fick jag ett ryck och gick ner och bokade tid i tvättstugan, inte direkt likt mig, men vad gör man inte liksom. Vid fyra grillade vi korv hemma och sen bar de av på träning och det var galet skönt. Nu ska jag hitta min borttappade bodylotion och smörja in mig med 10 liter så att jag kan flagna lite mer och klia lite mer på mina 99 myggbett jag fick igår, HEHE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback