nytt år, nya tag! fucking 2010, JAG ÄR REDO

ÅRET:
Hur har året nollnio varit för dig?
Ärligt.. som en fucking berg & dalbana! Året började väl bra, eller helt okej. Sen har det bara gått upp och ner, mest nergångar.

Bättre än förra året? Verkligen inte, men hoppas på ett nytt bra år.

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Absolut, har många bra minnen också. Zakynthos med jempan, spanien med mammi, my b-day.. Men kommer även minnas saker som jag helst inte vill minnas.

Har du flyttat under år nollnio? TWICE!

Har du hittat en ny låt som du älskar? Inte direkt, musik är inte så jävla mycket jag, när jag väl lyssnar så lyssnar jag på gamla låtar som får mig att minnas. Men om jag ska välja en från året så blir det....

Isåfall vilken? Sexy bitch.

 

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit nollnio?
Vilken kärlek? haha, vad är det??

Har du varit kär? It's a shame, but yeeeeees.

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ingen loverboy.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Samma svar där.

Har du haft ett hemligt förhållande? Vet inte om man ska kalla de förhållande.

 

SORG&HÄMD:
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
Nej.

Har någon i din släkt avlidit? Ja, tyvärr, men det är bara leva med det. MISS U!

Har du slagit någon med knytnäven? Nej, men det har fan inte varit lång ifrån.

Varit i slagsmål? Njäää.

 

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar?
Ja, det kan du ge dig på.

Isåfall vad? Alldeles förmycket. Och de behövs inte sägas högt.

Har du skämt ut dig? Jag skämmer ut mig all the time fan, haha...

Har du ljugit för en vän? Isåfall har jag haft anledning.

Har du varit ute en hel natt? UTE? skööön eller???

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja.

 

SKOLAN&FRITIDEN:

Vilken skola går du på?
Wäsby restaurangsskola.

Har någon varit elak mot dig i skolan? Tror inte de, hah.

Hatar du ngn på din skola? Nejdå, jag hatar inte.

Har du gjort ngt framsteg? Det skulle jag inte påstå, snarare baksteg(?)

Haft alla rätt på ett prov? Ja tror fan de, möjligtvis.

 

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? 
Ja, ett par.

Har du förlorat en vän? Ja, det skulle jag nog säga faktiskt.

Har du haft en relation med en vän? No.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback