why dont you... fuck off and die?

Timmarna bokstavligen s-p-r-a-n-g iväg, haha! Utan att jag änns hann tänka var klockan tjugo i åtta. Klockan åtta var middagen avklarad, och då var det bara på med tv'n och kolla på sommaren sista Allsång på skansen. På tal om skansen så ska jag och Tove dit och ha picknick någon dag i veckan om vädret håller i sig. Och jag lovade henne att gå i det där akvariumet eller vafan det nu är.. där dom har spindlar och skit, gaaah!!!!
Efter Allsång tyckte jag det var dax för en promenix, men det dröjde en stund innan jag kom ut. Va tvungen att byta kläder och så fick jag ett par andra förhinder. Väl ute fick jag ett sms av Tobbe, haha. Han och Jack hade typ ingenting att göra, så dom drog med mig ut på en promenad, haha! Så jag fick iallafall lite company på min ensamma promenix. Nu sitter jag hemma och gör nada. Ska nog göra som Kalle, sooooooova! Ciao


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback