6 december

Inatt kunde jag inte sova, jag låg och kollade igenom alla mina sms på mobilen, bilder, kontakter, och allt. Jag funderade över saker som jag aldrig kommer få nått svar på. Men men, nu är jag iafl uppe och är jättetrött. Trodde jag skulle vara hos skolläkaren kvart i tio, men det va inte förrän kvart i elva. Tur att jag kollade upp det!
Lär ju bara hinna med svenskan i skolan, sedan har vi kök. Så jag missar OC som jag så typiskt har börjat följa nu när inte One three hill sänder, höhö.
Ingen träning idag heller, och ingen framöver. Våra fysträningar är borttagna, pga att för få kommer på dom. Jag tycker det är fett dåligt, för några har jag aldrig sett där över huvudtaget. Själv tar jag inte åt mig, för jag är nästan alltid där. Nog om det.

image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback