sur, arg och grinig

Ställde klockan på 10, och jag vaknade med det sämsta humöret.. ever! Kan inte se någonting posetivt och går och surar, vad fan är det med mig.. Ska försöka ändra inställning. Om ca 40 minuter går min buss.. Har samling vid Turebergshallen klockan 12.15. Undra om vi blir många, med tanke på *nämner inga namn* gnällde över att dom va sjuka igår på matchen. Jag har bara en sak att säga, skyll er själva, ingen tvingade er att spela, och en sak till, har man 39 graders feber ligger man i sängen och mår dåligt, då har man inte enns lust att göra nått annat, inte enns om man heter som du! Jag blev iallafall riktigt förbannad faktiskt! (ursäkta). Nu ska jag byta om, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback