jag saknar karl så jag dör

På morgon när jag jag vaknar och drar upp min rullgardin, så kanske regnet bara öser ner. Då blundar jag och tänker på en melodi, som handlar om det bästa jag vet och det är.. SOMMAR, SOMMAR OCH SOL!

Imorse när jag vaknade, stod regnet som spön i backen. Efter en stund kikade solen fram, och sen kom regnet med en dundrande fart! Så idag har det alltså varierat mellan sol och regn, hela dagen. Vid fyrafem-tiden började det se bättre ut, trodde jag ja! Jag skulle till Viby och träffa några. Jag tog tåget till Norrviken, och sen skulle jag ha tagit bussen upp till Viby, men det var tjugo minuter kvar tills den skulle gå, så jag tog en promenad! När jag hade kommit halvvägs började det spöregna! Usch, usch, usch vad jag ångrade att jag inte väntade på bussen iallafall! Nåväl, alla hade dragit sig över till Uffe, en gubbe som bor vid Runan, haha. Vid tio tog jag och Shoppe tåget hem, vi orkade inte vara kvar längre.. Nu ska jag kolla klart på filmen jag inte hann se klart förut, You, me and Dupree. Aloha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback