01.07

Timmarna rann iväg, jag hade egentligen planer, men jag orkade inte ta itu med dom! Förlåt.. Runt sju ringde sara och vi pratade en stund, tills vi bestämde att jag skulle komma över.. Hon var hos Viktor, med han och Larsson. Jag behövde åka hem till mamma innan, eftersom jag var hos pappa. Jag hade lite saker som jag skulle lämna, och så kunde jag passa på att byta kläder. När det var gjort var klockan tio över åtta, jag tog bussen och sedan tåget till Norrviken, där Sara mötte upp mig med moppen, och vi körde hem till Viktor. Där hemma satt dom och kollade på film, 300 tror jag den hette! En vidrig film, med blod och massa monster! Jag förstår aldrig poängen i sådanna filmer, men det gör väl ni andra. Vid elva körde Viktor hem Sara, medans jag och Larsson började gå i väntan på att Viktor skulle plocka upp oss efter vägen. Vi gick en bit och sen kom han, hämtade Larsson och körde hem honom, medans jag började traska vidare, sen kom han ytterligare en gång och körde mig till Norrvikens station, där jag med min lycka får vänta på tåget i 30 minuter! Hem kom jag iallafall tillslut, och nu sitter jag här och kollar på Millennium, nån skit på tv, fattar inte riktigt vad det handlar om ännu, haha! Får väl anstränga mig lite så jag hänger med! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback