goodnight

Chrille kom till Jessica och så åkte vi till Viby och hämtade Jessis väska och ett par badbyxor till Putte, hemma hos honom! Å så mötte vi Viktor på vägen! Så åkte vi till Edsberg centrum och träffade jessicas syrra, å köpte lite grejjor.. sen åkte vi till OKQ8 i Häggvik och tankade Saras moppe, å träffa Gurra! Sen åkte vi hem till Gurras typ morbror och badade.. såååååååååå mysigt! Där skulle jag aldrig banga på å bo asså! runt typ sex åkte rörde vi oss på därifrån.. Och så åkte jag och Sara hem till henne och käkade grillat! mums! Efter middagen tog vi moppen till Viby och träffa massa folk typ! haha! Mamma ringde å sa att jag skulle komma hem innan hon skulle åka å jobba, så jag åkte hem.. mötte Ronja och hennes emokompisar på norrviken station, haha! så åkte vi hem tillsammans! På Väsby station snubblade jag upp för trappan, haha! mina flippflopps fastnade i kanten typ! haha! och när jag kom upp såg jag ett välbekant ansikte, fast jag kände inte riktigt igen henne.. så jag gick inte fram till henne, för jag trodde liksom inte att det va hon! men Sarah var det! haha! Imorgon har vi inställd engelska så jag ska sova lite längre! tjuhu! snart blir det nog sängen, är ganska trött! ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback