igårkväll

Jag tog bussen till Upplands väsby station. Typ 50 killar och tjejer stod där, plus poliser. Fattade inte riktigt vad det handlade om, men hörde någonting om nått bråk. Jag satte mig ner och väntade på att Kalle skulle komma, men hans tåg var sent. Tiiiiillslut kom han! Vi promenerade runt lite grann.. Sedan gick vi till Södervikskolan och satt där ett tag. Nån gång efter tio gick vi hem till mig och kollade när bussen gick. Så åkte han hem och jag gick hem till mig igen. Och tittade på en till Beckfilm, spår i mörker. Jag har sett den en gång tidigare, med Tove.. Och efter det åkte jag inte tunnelbana på typ ett halvår, haha! Får se hur det blir den här gången. Hihi! Sen somnade jag..

Nu har jag precis vaknat och käkat frulle och hela fadderullan.. ska strax hoppa in i duschen och sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska kanske ner och jobba hos pappsen. Om jag orkar.. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback