KUUUUUL!

okej okej, det här är kul! Jag måste bara berätta! För några veckor sedan när jag skulle åka till Viby åkte det förbi en stor buss (en sån där man åker om man ska åka långt), med typ massa millitärgrabbar! Ingen aning om hur gammla dom kan ha varit, men inte över 25 iallafall! Jag hade precis klivit utanför tomten när bussen kommer.. då typ alla på bussen börjar banka på rutorna, haha! Asså ni skulle sett, dom hade typ lera i ansiktet! Fyfan vad kul jag hade åt det! Och även förra sommaren var det några sådanna utanför vårt hus.. klockan var typ 12 eller nått och jag hade precis gått upp.. Olyckligtvis ställer jag mig i förnstret i bara bh och kollar ut, och där utanför var det yyp 50 sånna där killar, i millitärkläder, haha! Och nu.. nu såg jag dom igen, det åkte förbi en buss! Dom håller tydligen till här i närheten har mamma sagt, haha! Jag blev bara påminnd så jag var bara tvungen att berätta, hahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback