mums!

Skolan idag var rätt skön, på engelskan kollade vi på film (James Bond) och på son därefter kollade vi på en till film (Hotel Rwanda)! Sedan hade vi lunch, och på matten spelade vi bingo, och vem vann om inte jag?! Fysikprov.. som snabbt var överstökat! Skoldagen slutade med en svenskalektion där de flesta bara satt å snackade. Vi ska skriva om oss själva typ, och göra nån klassbok eller nått! Efter skolan satt jag och Sara och väntade på Patrik och Viktor, sen kom Jessica och även Erik efter ett tag.. vi bestämde oss för att åka till sollentuna och käka! Vi satt där en stund, sen bar det av hemmåt! Erik hade sin moppe, så han släppte av mig hemma eftersom han skulle till Rosersberg! skönt å slippa SL!

Nu sitter jag hemma och har precis bakat scones, mums! jättegoda må jag säga! haha! nu ska kolla lite efter balklänningar på nätet, damsuga lite (mammas förslag), och plugga lite! så kanske det blir ut och springa lite frammåt kvällen! haha, LATER

      
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback