pjuuuh

På bildlektionen idag sprang alla runt som barnrumpor, de flesta i klassen iallafall! Vincent kastade vatten på mig, och jag sprang av ren panik in i bänken med handen typ.. fyfan vad ont det gjorde! Allting slocknade! Det blev inte bättre under dagen som jag hade hoppats på, så efter skolan fick jag och pappa åka till Löwet..

..Efter två timmars väntan på Löwet på resultat från röntgen, fick jag äntligen ett besked! Ingenting var brutet.. YES, tänkte jag.. eftersom jag hade oroat mig över att inte kunna träna innebandy p.g.a handen! men det jag kan! det vore ju sämst att inte kunna, nu när jag äntligen kommit igång igen efter förkylningen.. läkaren sa att jag skulle röra så mycket på handen som möjlig, även om det gjorde riktigt ont, för det skulle bli bättre i längden!

Nu är jag riktigt trött och funderar på att gå och lägga mig, trots att klockan inte är mer än 20.00.. Borde läsa fysik också, tills på onsdag, men vi får väl se om jag tar det nu eller imorgon.. beror på om jag pallar.. har ju träning imorgon också! aaaaaja.. goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback