the day

ännu en dag började med en försovning, men nu hade jag faktiskt en anledning.. min mobil hade inga batterier, så den hade dött och ringde alltså inte när jag skulle gå upp! konstigt nog borde den ha gjort det iallafall.. men neeeeeej! suck! skolan var lika tråkig som vanligt, det ända bra var väl att mitt matteprov gick kanonbra, enligt mina egna beräkningar.
Efter skolan åkte jag och Sara hem till henne och jag häjlpte henne med hennes u-landsarbete, så nu är hon klar med det också, you'r welcome créme! Sedan tog vi moppen hem till Steffi och traskade iväg till runan efter en stund.. och där blev det vattenkrig! kan ju inte påstå att jag var torr när vi gick hem! haha! Sen tog jag bussen till norrviken, och som vanligt var tåget försenat! jaja.. hem kom jag iallafall! Sen har jag varit ute och sprungit, kollat på CSI miami och faktiskt pluggat lite! så jag ska väl sova snart, så jag inte kommer försent imorgon OCKSÅ! imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra... vill sola, men vi får se! Pappa är inte hemma, han ska ut å festa med broshan, så ja.. får väl se vad som händer! ska iallafall försöka hitta ett par skor imorgon, så får vi väl se om det blir något mer! tihihihihi, ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback