har man fått en person som dig i sitt liv, har man funnit en lycka föralltid

Skolan idag gick vädligt fort tyckte jag. Svenska, livsmedelskunskap, lunch, livsmedelskunskap igen och sedan livsmedelshygien. Mycket roligare och mycket mer givande än på ruddan. Nu är klockan tre och jag har nada å göra. Plugga lite, vore kanske en bra idée eftersom jag ligger lite efter, men det är ingen brådska. Jag behöver inte vara klar förns långt efter lovet. Ja, juste.. Snart är det ju höstlov, helt sjukt hur snabbt tiden går. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Ska nog umgås med kompisar, som jag inte har hunnit med så mycket senaste tiden. Jag och Tove kom fram till idag att vi inte har träffats på fyra veckor. Karl åker till Gotland på fredag och kommer inte hem förns tisdag. Sen jävlar är han fan MIN! Öööhm, ska snart hem till pappa, ska käka middag med honom. Imorgon har vi inställd datorkunskap, så jag börjar kvart i tio. och slutar 13.25, fett najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback