världslycklig

Jag va ute och gick en sväng, sen tog jag bussen till station, bytte där och åkte sedan hem till pappa, käkade middag och la mig sedan i badet. Runt åtta körde pappa över mig till mamma. Och jag satte mig faktiskt direkt vid köksborden och pluggade, inte likt mig, jag vet..
Nu var det inte länge sen jag pratade med Karl, jag sa att jag skulle gå och lägga mig. Och det ska jag fan göra alldeles strax, är jättetrött och jag behöver verkligen sova ut. Har ju sovmorgon imorgon, så jag kan sova extra länge. Jag bad mamma ta med sig nybakat bröd hem imorgonbitti, när hon kommer hem från jobbet, mums! Vill bara att veckan ska gå snabbt nu, så vi kan få lov. Så jag kan träffa Karl massor när han kommer hem. Tuff måndag, jag hatar måndagar. Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback