följ den röda tråden

Hahaha! Pappa, Petra, Tobbe, Pontus, Farmor, Morfar, Van, Mattis, Mats, mamma, jag och Ronja blev det. Farmor snacka påsom vanligt, så det va inte en ända tyst stund. Ronja fick en lite klurig present av Mats, ''följ den röda tråden'', en karta och någonting med trädtopparna, haha! Så Ronja, Mattis, Pontus och jag gick ut för att leta, haha! Det tog ett tag, men tillslut hittade vi, med lite tips från coachen! Ronja klättrade upp i trädet och såg ut som ja.. jag vet inte vad! Mats hade knytit fast presenten i trädet så det satt fast hårt. Ronja tänkte precis klippa av tråden som den hängde i när Mats satte stopp, haha! Det var ju omtåligt!!!! Tillslut fick hon ner paketet och vi gick in. Äntligen kunde jag få tillbaka min dvd som hon hade baxat, eftersom det va en dvd i paketet! Haha! Nu ska jag gå och duscha, sen blir det sängen eller nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback