hellre dör jag..

Sitter här i långfillingar, mjukisbrallor och en tjocktröjja och försöker koppla av, men det är inte det lättaste.. Hostan blir bara värre och förkylningen är inte den bästa. Fan varför blir det alltid såhär när man minst vill det?! Jag pallar inte vara sjuk nu när våra seriematcher har dragit igång och jag tränar för fullt, fan vad jag tycker det är tråkigt!
Imorgon ska jag ner och kolla på min träning igen, och då ska även Karl med!!!! Men innan det ska jag gå till skolan, men innan det har jag sovmorgon!!! Börjar 10.25 med Engelska, sedan lunch och efter det Klasro! Imorgon sover jag hos Tove, så räkna inte med ett inlägg...! På onsdag ska jag gå till skolan och sen jävlar vet jag inte, sliutar halv tolv!

image223

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback