jävla höstväder

Igårkväll blev ingenting allting, jag hade inga ju planer. Men det ändrades tillslut. Karl kom hit och vi kollade på Linas kvällsbok, haha! Klockan tolv försökte han dra, men han kom inte iväg förns tjugo över typ, hahaha! Direkt efter det gick jag och la mig.
Inatt drömde jag att Töjnan spelade söndagens match, och vi ledde med 7-1 efter fem minuter, haha.. kan ju hoppas att det tyder på att det kommer gå bra, jag är fett tagga asså!
Imorse vaknade jag av att regnet slog mot fönstret, det var grått ute och jag hade egentligen ingen lust alls att gå upp. Men det gjorde jag iallafall. Jag orkade inte göra frukost själv, så jag satte på tvn och väntade på att pappa skulle vakna, vilket han också gjorde, typ toooolv.. När vi satt och käkade frukost pratade dom om städhjälp på radion. Och då kom jag på att vi hade det när vi bodde i Sollentuna. Vårt hus va fett stort, så det va jobbigt att städa.. haha! Fett najs det skulle vara att ha det igen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback