back on track

Från 40 till 15 grader, ingen större glädje. Men nu är jag hemma så vad ska man göra åt det. Ja, vad kan man säga. En vecka i bulgarien har varit bra, det har varit grymt skönt att ha kommit bort från sverige, bort från allt och alla. Skönt med sol och bad, men gud så mycket folk.

Första dagen regnade det nästan hela kvällen, visst finns det en viss charm med det också, men nej tack inte när man har räknat med sol och bara ska chilla galet. Andra dagen var det mulet till en början och sedan på eftermiddagen kom solen fram och så förblev veckan. Tredje natten blev jag magsjuk och spydde och det var inte alls roligt, pappa trodde att det berodde på att jag hade varit förmycket i solen och förlorat alla mineraler och allt vad det heter, men jag tror det var något annat. Äckligt var det iafl och jag mådde inte bra, jag kunde inte äta, var hängig hela tiden, orkade knappt gå och mådde illa och ont i magen hela tiden, men det blev bättre vartefter dagarna gick och nu är jag hyffsat pigg igen. Men allt var skönt, riktigt skönt iallfall.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback