For the very first time with you

Tog cykeln idag också, duktig my! Började med lunchen i skolan redan klockan 9, tog sedan ända till halv tolv att få den klar, jobbigt. Och mer än så har vi typ inte gjort idag.
Om jag inte hade gjort någon förändring i mitt schema hade min måndag sett galet chill ut, dryck från 09.30-11.30 och sedan slut. Men jag fick för mig att jag skulle vara duktig och lägga till en kurs (konditori), vilket fick min dag att sluta två. Och nu ångrar jag mig faktiskt en del, men nu läser jag ju 100 poäng mer vilket betyder att jag kan välja matte b nästa år och då har jag läst alla kurser utom gastronomi, och det vill jag också läsa, ni fattar nada, men jag gör och det är huvudsaken.
Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att karl ska komma hit, lyckos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback