du är min lycka!

Längtar, längtar, längtar tills på söndag. Då jag får träffa min älskling igen, känns som evigheter sen sist, även fast det inte änns har gått en vecka, ännu. Men på söndag har det gått en vecka faktiskt. Längtar iallafall supermycket och det är verkligen någonting jag ser fram emot. Vill spendera hela mitt lov med honom, punkt slut.

Ingenting har typ hänt sen jag skrev sist, typ ingen skola och typ ingen fritid, har sovit för det mesta och tittat på tv. Ikväll har jag gjort ingenitng heller, som vanligt. Tog en prommenad från pappa till mamma och sen har jag bara kollat på tv och nu ska jag typ gå och lägga mig, trött som man är. Imorgon ska jag inte gör något, typ sola kanske och spendera kvällen med mamma och Ronja kanske, jag ska gå och lägga mig tidigt så att det blir söndag, you know why. Nu ska jag också sova, och invänta lördagen, en dag närmare. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback