varje dag är en kamp att inse va som håller på att hända

Tordsagar brukar i stort sett vara den jobbigaste dagen på veckan, skoldagen syftar jag på då.Och det var det faktiskt idag också, hitills. Men ändå var den inte så jobbig. Nåja, jag satt och spelade Quadrapop halva dagen så tiden gick fort. 2/3 av matten snackades bort eftersom våran mattelärare är helt cp i huvet. Efter skolan tog jag bussen hem och höll på att svettas ihjäl för att det va så jäkla varmt ute, kändes typ som sommar och jag hade en tjock jacka på mig, hehe. Trodde det skulle vara kallt eftersom det var så blaskigt och äckligt imorse, trots det tog jag sommarskorna, hihi.

Imorgon har jag servering. Mamma och farmor kommer och käkar lunch hos oss, så det blir spännande. Har egentligen ingen lust alls, men vad har jag för val. Planer för helgen har jag inga ännu faktiskt förutom på söndag då jag antagligen ska till min morbror i Hässelby med mamma en stund, har inte träffat honom på ett halvår typ. Och så ska jag sola och sen har jag träning, that's it.


I'll never let you go
So never let me go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback