inget att se fram emot

De senaste dagarna har jag knappt gjort någoting alls, skönt och avslappnande, men ändå ganska tråkigt. Snart är lovet slut och då börjar skolan igen. I helgen måste jag sätta mig ned med alla mina skolarbeten, de är saker som jag inte har gjort och måste in. Ett antal labbar, läsa två böcker (en svensk & en engelsk), två uppsatser i svenska, 2 små engelskaarbeten och plugga till ett omprov. Haha, jag som trodde jag hade koll på läget... sen vaknade jag. Jaja, om jag lämnar in allt dedär så är jag iafl garanterad icke ig.
Aja, nu ska jag inte förstöra min fredag för att jag vet att jag har mycket plugg, utan jag ska njuta! Ska strax över till petra, hon fyller år. Sen får jag väl hem och sluta njuta... Någon som kan förlänga lovet, you'r wellcome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback