sjukstugan nr 1

Åh, nu är jag sjuk igen...
Helgen körde över mig totally, vet inte riktigt vad jag gjorde. I lördags hade vi kräftskiva och i söndags hade vi DM i innebandy, gick inte helt suveränt, kunde varit bättre, men aja nu blire ingen träning på länge... Nu är jag iallafall sliten efter skolan, alltid lika vidrig. Var på sjukan idag och fick samma svar som alltid, känns bara onödigt att åka dit nu för tiden, men fick iallafall nån mungurgel grej som bedövar halsen, tack gode gud. Nu ska jag lägga mig i våran nya soffa, med täcke och kudde och typ VILA! CU!


Kommentarer
Postat av: Louise

Goddag!

allt bra med dig idag?

har varit så oaktiv på bloggen de senaste månaden, men ja har haft min anledning :(

hade du de bra utomlands?

kram

Postat av: Louise

Drygt o va sjuk igen :(

ja hoppas verkligen ja klarar mej, de är de värsta ja vet.. o speciellt nu när de är svininfluensa i farten åxå :S



hur mår du idag då? :)

jag hade en jätte bra sommar, fram tills för en vecka sedan då de tog slut med min kille, kändes väl tugnt.. men sånt är livet :(

kram

2009-09-03 @ 09:36:21
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: starkt av dig o traska iväg till skolan iaf, ja skulle nog legat hemma i soffan o tyckt synd om mig själv:P hih.. :)

hur trivs du i nya lägenheten då?

2009-09-03 @ 10:16:43
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback