Banka john och lite film-mys, perfa.

DAMN IT! Om någon har missat det så Täby förlorade igår. VÄLDIGT TRÅKIGT! Aja, life goes on, haha.. Men jag tycker iallafall att det var jobbigt.
Igår var jag, Sandra och Ronja hemma hos Danne i Sigtuna. Vi kom dit vid typ 8, åt middag. Sen var det meningen att vi skulle ha filmkväll, men det slutade med att vi spelade kort halva kvällen typ. Vi spelade bland annat Banka John, sjukt roligt spel, därimot fick jag åka därifrån med en krossad tånagel, en fläskläpp och blåslagna händer, haha! Men kul var det. Tillslut kollade vi iallafall på film, The wedding crashers och Gladiator. Jag var hemma igen vid halv fem cirka, slocknade dirr!!!!! Härligt väder vi har idag.


Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Tack så mycket :) Den är nyinköpt från Bikbok!

Postat av: Sandra :)

Det var asroligt! :D sorry för tån ;O haha x)

2010-04-18 @ 16:03:34
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback