free falling

Tjo! Har inte blivit mycket dator senaste dagarn, har haft ganska fullt upp. Praktiken har börjat och där med mitt nya liv, ett liv helt utan fritid. Upp halv 8 på morgonen, hemma 6, två av dagarna iväg igen vid kvart över 6 för att träna och resten av tiden tillbringar jag till att sova. Hinner inte med något annat, men nu är första veckan avklarad, bara 7 kvar. Praktiken i sig är ganska kul, men jag är inte redo för ett sånt här liv ännu. Sen förstår jag inte vad mina lärare tänker med när dom sätter 4 från klassen på samma praktik och mig på en alldeles ensam, trodde dom kände mig bättre.. Probably not! Visst jag vet att när man väl börjar jobba kan man inte ''hålla någon i handen'' som jörgen uttrycker sig, men det är jobbigt ändå.
Igår mådde jag inte alls bra, tog bussen för att åka iväg, men kom inte längre än till station innan jag vände. Det är inte mycket bättre idag, men jag ska försöka ta mig iväg till Rickard ikväll iafl eftersom jag missade hans 20 års fest förra året, känner att jag inte kan missa i år igen eftersom han blev ledsen då. Det är bara att bita ihop (som jörgen också säger)... Jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag vet inte vad jag ska köpa tilll bitchie. Nu ska jag försöka få i mig någon form av frukost, utan att magen protesterar.


Kommentarer
Postat av: Louise-

vart har du praktik någonstans då? :)

hoppas du kom iväg till richard iaf :)



mår du bättre idag?

kram

Postat av: Louise-

sv: hoppas du mår lite bättre nu ikväll då?

ja mår faktiskt sådär, allmänt less o trött på livet.. :( vill att de ska hända nått kul, men de verkar tveksamt att nått sånt ska hända :(

kram

2010-01-24 @ 20:41:19
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: Louise-

hur är de på praktiken, trivs du?

kram

2010-02-03 @ 11:58:01
URL: http://louiseberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback