alla har sina svagheter

INATT VAKNADE JAG AV ATT DET KRÖP EN SPINDEL PÅ MIN ARM! Jag har aldrig varit med om något äckligare typ! Fyfan vad rädd jag blev! Jag kastade mig upp ur sängen och tände lampan, helt chockad slängde jag min fysikbok på sängen där jag såg den krya, men jag misslyckades totalt.. så jag tog min mobil, sprang ner i köket och ringde mamma! jag kunde inte hjälpa det, jag bara satt där och grät, jag fick inte fram ett ända ord! sen skrek jag, en spindel, en spindel! och då förstod hon! herregud.. hur ska dethär sluta! jag har varit hur jävla rädd som helst i flera år nu! Så fort jag ser en spindel brister jag ut i gråt! och nu har jag lovat mamma att 'gå i terapi' för min spindelfobi.. Jag vet inte varför jag lovade, men jag måste ha varit helt hysterisk! Jag sov inte i mitt rum den natten, utan jag lade mig i mammas säng eftersom hon jobbar natt! kan inte ha sovit många timmar.. fyra, fem kanske..! inte undra på att jag är så trött! Och imorse kom jag försent till skolan p.g.a den här 'spindeltragedin', jag vågade inte gå in i mitt rum imorse.. Så jag väntade tills mamma kom hem från jobbet, så hon kunde hämta mina saker.. lite pinsamt ja, men vad ska man göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback