back in school!

Igår återvände jag till skolan efter sex dagars sjuka.. Visst låter det kanske lite knäppt, men det kändes jävligt skönt att vara tillbaka! Jag har missat så jävla mycket plugg! Vi hade två vanliga lektioner, fast jag hann ju bara med 1 - musik! Inte särskillt jobbigt faktiskt, jag och Sofia satt och väntade på att tiden skulle gå.. Och den gick ovanligt snabbt, tyckte jag! Efter musiken väntade lunchen (tunnbrödrulle)! usch, vad jag inte var sugen på det! Nåväl, sedan hade vi nationellt prov i matte, sedan slutade vi! Det kanske inte gick sådär superbra som jag trodde att det skulle göra, men det får väl helt enkelt duga!
Igårkväll var jag hos pappa.. eller rättare sagt med pappa! För den mesta tiden av kvällen spenderade jag i soffan hemma hos pappas flickvän.. gud, vad trött jag var! vi kollade på Vad kvinnor vill ha, för den gick på tv.. kvart över elva åkte vi hem och jag somnde buuuuummmmms! Lördagskvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med, så den som lever får se. Skriver mer i kväll,
Ciao guapas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback