dåtid och nutid

Juste, det blev inget 'skriva mer i kväll' igår, klockan va så mycket när jag kom hem, så jag orkade inte sätta på datorn. Men här kommer det iallafall:
Efter middagen hemma hos Petra, åkte jag till qben och träffade Sara m.fl.. Kvällen slutade med att sara flippade ur och vi tog 22.26 bussen hem till familjen Primer. Väl där hemma gjorde vi inte särskillt mycket, satt och snackade bara! Runt halv tolv var jag dötrött, så jag bad pappa komma och hämta mig.. Och Sara och Viktor skulle ändå hem till Sara, så det passade väl utmärkt! Jag va hemma runt 00.00, tog en dusch.. Och somnade väldigt gott!

  Nu..
..ska jag snart ringa till tove igen! Jag ringde ronja, men hon vägrade åka hem och lämna MITT busskort! Så jag är lite förbannad på henne just nu.. men det löser sig för att pappa är ute och åker så han hämtar det innan han kommer hem! Så jag och tove ska uuuuut i det fina vädret en stund...
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback