söndag 22 april

Skriver inte särskillt mycket längre p.g.a att jag inte har haft så mycket tid.. full upp, hela tiden! Och när man äntligen får en stund, så sätter jag mig helst inte och skriver om hur mycket jag har haft för mig. Men från och med nu ska jag göra mitt bästa..

Den här veckan har gått betydligt snabbare än alla andra, skolan är så himla tråkig just nu, det händer absolut ingenting! Helgen har bara runnit iväg, i fredags var jag med Sara, Micke och Fredrik (camping) hemma hos någon Peter som bodde bussvägen mot Holmboda, i Rotebro alltså. Vi satt och snackade om allt från knopp till kropp, haha! Det visade sig tillslut att Peter gick i samma klass som min syrra, fast hon hoppade av, så dom GICK alltså i samma klass, eller vad det nu va.. Klockan kvart över elva tog jag tåget hem, ringde karl och somnade som en stock! Lördagsförmiddagen tillbringade jag med sara och massa andra, sen gick jag hem tog en dusch, käkade middag och tog sedan bussen hem till karl.. Väl där hemma var det rätt lungt, vi chillade och hade det mysigt.. sen kom pappa runt halv tolv och skjussade hem mig. 
  Imorse vaknade jag klockan åtta, av att min radio stod och brusade, rätt irriterande! Kunde inte somna om sen, så jag gick upp då, tråkigt nog.. jag åt frukost, och tog sedan en långprommenad. Det va väldigt skönt väder, kan jag lova, men det blev kallare nu.. Nu ska jag snart käka middag, och sen kanske jag ska till klockbacka med några kompisar :) puss så länge


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback