trejde idag, höhö

Trist nog har jag inte gjort något annat idag än att blogga, plugga och degat. Även om det ät skönt att inte vara i skolan ibland så känns det som att man missar massor.. Och jag som verkligen inte vill hamna efter! Men vad kan man göra när man är sjuk..
Har redan bloggat två gånger idag, så jag har inte så mycket att skriva om, nu tänkte jag lägga mig i badet en stund och hoppas på att min förkylning försvinner, sen ska jag dricka en kopp te och gå och lägga mig. Men först dagens:


.. bästa: långprommenad, runt klockbacka och ner till sjön.
.. vän: tove lundqvist, hon betyder massor!
.. jobbigaste #1: att vara sjuk
.. jobbigaste #2: att missa allting viktigt i skolan
.. låt: eric clapton - tears in heaven
.. helgplaner: blev nyss påmind om att det är valborg på måndag, så det blir väl nått spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback