triiiiiiiiiiiiiist!

asså, det här kan låta knäppt! men jag skulle hellre dö än att stanna hemma en dag till! jag orkar verkligen inte sitta här hemma och dega! usch, det är sååååå tråkigt!
Dagen började med att jag vaknade kvart över tio.. gick då upp, drack en kopp te och la mig i soffan och kollade på 'desperata hemmafruar', som det så fint heter på svenska! Sedan satte jag mig en stund vid datan.. Som tur va var sara inne, så jag hade iallafall någon att prata med! Sen har jag suttit här fram till nu.. ja, det är rätt länge! Så nu tänkte jag gå och duscha, sen ska jag nog bege mig hem till mammsen så hon får lite sällskap! (jag får hoppas att hon inte drar med mig till Löwenströmska sjukhuset, så doktorn måste stoppa ner och upp en pinne i näsan och halsen, ysch! skabbigt må jag säga!)
pyss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback