valborg är överskattat

Jag sitter här vid brasan och lyssnar på 'sockerplast' med Björn Rosenström! FIck inte gå ut för mamma idag, men det gjorde mig inte särskillt mycket, för jag orkade verkligen inte och hade absolut ingen lust att gå ut.. Mamma, Ronja och Mats (mammas gubbe), sitter och planerar Mats 50-årsferre, den 12 maj.. Ja herregud, det är någonting jag verkligen inte ser fram emot ,om jag ska vara helt ärlig. Idag har jag shoppat solat, duschat och ätit någon slags 'finmiddag'. Jag Vill gå ut på en prommenix, men jag får inte för mamma tror jag ska åka någon stanns då, så.. USCH! Vi får väl se om jag överlever kvällen, men det blir väl inga problem, jag lever ju än.. ADIOS AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback