22 AUGUSTI

Efter skolans första riktiga dag är jag inte särskilt peppad längre, att gå till skolan varje dag menar jag. Inte för att det va tråkigt, men att komma in i rutinerna, upp tidigt, sova tidigt, plugga, yeah, you know the fucking rest. Skolan slutade iallafall tidigt, tjugo över elva. Då tog jag bussen hem, bytte kläder, fixade lite annat och åkte sedan ner till centrum och skulle se om jag kunde hitta ett par skor, men det gick som det gick, utan resultat, som vanligt. Jag fick iallafall med mig en tröja, som jag redan ångrar att jag köpte. Sedan mötte jag Karl, utanför centrum typ, så vi gick en bit och satte oss i en park. Satt där och snackade en stund, tills vi tog tåget till Sollentuna, och bussen mot Danderyd. Han åkte till sportis för att gå på träning och jag gick av vid vår x-skola och gick till Tove. Jag och Tove tog en prommis, upp i edsberg, förbi sportis, upp vid rösjöskolan och ner igen. Sedan bestämde vi för att åka till Stinsen och käka, så det gjorde vi! Vi skilldes åt på Sollentuna staion, påvägen till tåget mötte jag Malin, som jag inte träffat på 100 år, så vi stod och pratade lite grann. Sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här och har sjukt ont i huvet. Det var min luffardag, höhö. Imorgon ska jag upp i TID! Och försöka hinna med 28 tåget som Sarah, hihi. Ciaaaaaaao 

image195
                         
jag och toves moster, hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback