ALIVE

Yeee-ha! Då var 'träningsverkssäsongen'' igång igen då! Igår hade vi vår första träning.. Om man nu ska kalla det träning, men jobbigt var det väl iallafall.. Vi var tre personer, jag, Fisen och Eve.. Vi tog en runda runt Väsjöbacken och sedan mötte vi Peter nere vid sjön och körde fyyys! Härligt, härligt, härligt! Sedan åkte jag hem, duschade och käkade, sen kom Kalleballe. Taha, roligtroligt! :D Sen åkte han hem, eller ja.. efter ett tag!
Nu har jag käkat frulle precis och ska strax men inte för snart åka till Grönan! Egentligen har jag ingen lust, vi skulle egentligen åkt på någon kryssning, men biljetterna var schlutt! Vi får väl se vad dagen bjuder på, vi hörs senare.. Have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback