:D :D :D :D

Igårkväll var jag ute med Jack och Tobbe som sagt. Jag mötte dom vid Apoteksskogen busshållsplats typ halv tolv. Sedan var vi ute lite. Vid halv två hade vi hunnit göra mycket, så då var det dax att gå hem tyckte jag. Jack och Tobbe följde med en bit, eller ja nästan hela vägen. Påvägen hem hittade vi en cykel, den funkade inte att cykla på men den funkade att köra i nerförsbacke. Haha, jag satt på cykeln och Jack och Tobbe knuffade på. Jag körde in i en lyktstople och sedan ner i ett dike. När jag låg där i diket körde det förbi en bevakningsbil, undra vad han trodde vi höll på med.. Hahaha! Vi dumpade cykeln i diket och började gå. Bevakningsbilen åkte förbi åt andra hållet när jag sprang omkring och Jack drog i min fläta, hahaha! Han måste undrat vad vi höll på med assåå.. Idag blir det ingen träning för min del eftersom jag fortfarande är sjuk, och pappa tycker inte att det är en bra idée! För då kanske jag inte kan träna på flera veckor om det skulle blir värre. Ikväll ska jag hitta på något med Karl, tror jag! Hare bra hej
 
image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback