dancing in the mooooooonlight!

Klockan åtta åkte vi och hämtade Petra vid station, och åkte sedan hem till henne och käkade. Efter maten spelade jag och tobbe x-box. Först spelade vi ett fotbollsspel, men jag gav upp efter en halvlek. Sen spelade vi nått jävla crosspel, men jag gav upp på det också! Eftersom det inte var nått roligt på tv satte vi på c/o segemyhr på dvd, och satt och skrattade åt det hela kvällen, bahaha!
Idag är det ganska tråkigt väder, så det blir nog ändrade planer för min del. Det blir nog en chilldag hemma eller nått. Men jag och pappa ska åka till Kom köpcenter och kika om dom har några så kallade ''innebandystrumpor'', eftersom att mina är helt gone, och jag behöver några nu när säsongen börjar igen. Imorgon har vi vår första inomhusträning, och gissa om jag kommer att vara först på plats!!!!

image184

Kommentarer
Postat av: Sofia

DRIV INTE! jag kommer va' först på plats, haha

2007-08-18 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback