....för då blir du lurad

Tjafan, efter en seg eftermiddag satt det bra med lite drag framåt kvällskvisten. Klockan halv nio tog jag tåget till Sollentuna och skulle tagit 527 till Fornboda, men den jäveln gick inte, så jag skulle fått vänta i 40 minuter, men så blev det inte. Jag satte mig vid pendelkiosken och väntade på att Kim skulle komma på moppen och häämta mig. Och det gjorde han också, vi åkte hem till Håkan och träffade alla. Och det var ett jäkla liv där, haha. Där blev jag tills klockan halv tolv, då mamma skulle kommit och hämtat mig, men jag fick mig en överraskning!! Det var inte mamma i bilen, haha! Nåväl, jag ska hoppa in i duschen och sedan ska jag nog sova. Har sovit rätt dåligt dom senaste dygnen så nu jävlar ska jag ha min älsklingssömn! Goodnight everyboy! Sleep tihgt!!! (Det ska fan jag göra)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback