fredaglördag

Sara kom till mig, så gick jag, hon och Tove ut och käkade. Sedan gick vi ochhandlade lite och traskade sedan hem. Vi började kolla på en film, men den va tydligen inte lika intressant när Kalle kom, haha! Det hände väl inte så mycket mer den kvällen.. Frammåt midnatt åkte Kalle och strax därefter åkte Sara hem. Så jag och Tovis gick och lade oss.
Igår vaknade vi upp runt vanlig tid. Vi käkade frukost och satte oss vid tvn typ. Den ända vi gjorde på hela dagen vad kolla på film/tv och bada bubbelbad, hihi. Men det var mysigt. Sedan lagade vi middag, och åt. Mums, vad gott det var! Mot kvällskvisten gick vi ut och satte oss på min baksida. Plötsligt ringde Tobbe, så vi bestämde att vi skulle träffa honom och Jack en stund. Så vi mötte dom vid statiol, så gick vi hem till Tobbes farmor och hade lite trevligt, klockan två tre tyckte vi att det var dax att dra sig hemmåt, så vi tog Tobbes farmors ex's bil hem till oss, tobbe körde... som en gaaaalning! Inte i nyktert tillstånd! När vi om hem till mig satte vi oss ute en stund. Klockan halv sex åkte dom hem och lämnade bilen och tog sedan en promenad till Mcdonalds där vi mötte dom, haha! Idag mår varken jag eller Tove bra. Tove har sovit typ två timmar inatt, men nu ligger hon och sover bakom mig., sötnos!


image161

image162


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback