hej kexet, är du här och smular?

Idag har jag varit sjuk, men trots det har jag varit ute på äventyr, haha. Nog talat om det! Imorgon ska jag gå till skolan. På morgonen har vi lektion på Klasro, sedan har vi två lekitoner i skolan, slutar fyra.. suck!
Idag skulle vi egentligen haft träning, men eftersom jag är sjuk så tänkte jag inte gå från början. Sedan fick jag reda på att träningen var inställd.. så, whatever! På söndag har vi fått en halvtimme extra i hallen, tjuhu! Och nästa helg har vi cup i sköndal. Något jag verkligen ser fram emot! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på radio, dom pratar om raggningsrepliker, så folk får ringa in och berätta om sina bra/dåliga repliker. Ni som inte lyssnar missar verkligen något, hahaha! Sorry för mina tråkiga inlägg, men vad ska man göra! Nu måste jag städa, sen ska jag nog gå ut på en prommenad. Ciao

image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback