iskall

Träningen var rolig, givande och mycket, mycket seriösare än förra gången! Kändes som om att alla nästan hade läst mitt 'sura' inlägg från förra träningen, haha! Fast om jag ska vara ärlig så tror jag inte att en kotte har gjort det, men tack iallafall! Haha!
Nu ligger jag i min säng, under mitt täcke, med ellementet på högsta temperatur och jag fryser som en galning! Nått fel måste det vara, kanske är påväg att blir sjuk.. Hoppas jag verkligen inte! Imorgon börjar jag 8.20, så det är väl bara att ta sig upp imorgonbitti, suuuck! Men jag slutar redan 11.20, så det blir nog inte för jobbigt iallafall. Imorgon tror jag att jag ska vara med Karl. Ja, om han nu inte glömmer det, hihi! Goodnight, sleep tight.

image200




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback