kräftsäsong

Kom nyss in, har varit på promenix med myself. Haha! Dagen var helt okej. Jag tycker inte att Grönan är så himla roligt, hellre skulle jag liksom gå omkring på skansen, det är inte det att jag är fart eller höjdrädd, utan det är det att jag tycker det är så bedrövligt mycket folk, man får typ paniiik! Jag vann iallafall 1,8 kg ahlgrens bilar.. som jag så gärna delar med mig av till morsans sambo, han är helt galen i dom! Haha! Efter grönan åkte vi hem till Petra en stund och sen käkade vi middag där. Sedan körde pappsen hem mig till mamma där hon och Ronja satt och åt kräftor. Mamma tyckte att jag kunde sätta mig där och göra som sällskap, och trots att jag var proppmätt proppade jag i mig fyra stycken. Vi satt och pratade om någon film, och på tal om den filmen kom mamma på en grej som hon var tvungen att berätta.. Hon och vår moster skulle på Roskildefestivalen för många år sedan. Så dom åkte till Köpenhamn nån dag innan för att bo lite lyxigt på ett hotell innan dom skulle bo flera dagar i tält.. Efter mycket letande hittade dom hotellet som dom trodde skulle vara lyxigt, men det var det inte.. Det var ett 'horhotell'!!! Den filmen var tydligen inspelad där. Hahahaha, jag garvade ihjäl mig!

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback