min prins

Igårkväll körde pappsen mig hem till Kalle. Sedan var det tänkt att han skulle in till stan och kolla på midnattsloppet, men så blev det inte, eftersom att en viss Tobbe hade lite bus för sig, bahaha! Jag och Kalle käkade glass och jordgubbar med hans pappa och hans brosha, haha, sen hade vi bara lite allmänt mysigt, gjorde ingenting speciellt :) påvägen hem åkte vi förbi mamma på statiol. Där stötte jag på Pelle och Hannes och även Sofia och Elin. Sedan åkte vi hemmåt. Precis när vi hade parkerat ringde mamma och sa att vi skulle åka över till Ronja som var ensam hemma och kolla så attt läget var lungt. Så då gjorde vi det. På busshållsplatsen utanför mitt hus står Madde och Håel, haha. WIERDOOO. Dom hade iallafall åkt fel, hahaha. Sen åkte jag hem och sov.. snark!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback