myspyskväll

Halva dagen bara försvann. Senare på kvällen bestämde jag och Karl att vi skulle ses, så jag tog mig hem till honom klockan halv nio typ. Tio över elva skulle jag ta bussen hem, så vi gick till busshållsplatsen och väntade. Men bussen kom inte, så vi gick till Malla för att jag skulle ta någon buss som passade därifrån. Påvägen dit mötte vi Vicky och Jessica. Trevligt, trevligt! Det var inte igår. Vi såg även Fian, men hon såg inte oss, haha! Precis när vi kom till Malla kom 607 som jag åkte med till Sollentuna station. Precis när jag gick ner för trappan för att gå upp till tåget ringer morsan och säger att hon har fixat skjuss hem, haha! Så jag gick till Sibylla och väntade på Davve och Micke, sen åkte vi till morsan på statiol och dom tvättade bilen medans jag drack en stor kopp varm choklad, mums! Sedan åkte vi hem, en biltur som inte tog mer än 2 minuter kändes det som. Ska nog gå och lägga mig snart, så jag kan gå upp i hyffsad tid, så att jag får in rutinerna tills skolan början. Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback