ruttet

På träningen storknade jag nästan. Tråkigt att folk är oseriösa medans andra verkligen vill få ut något av det, sånt går ju inte att gå miste om i någon sport, så vad ska man göra åt saken. Men ni som läser det här och tänker efter om jag menar er, ja ni kan väl vara gulliga att försöka iallafall. Tråkigt var det iallafall, nog om det! När jag kom hem hoppade jag in i duschen, och sedan fick jag världens godaste middag. Nu har Beck (sista vittnet) börjat, och jag sitter här och småkollar lite, samtidigt som jag försöker plugga.. Jag skulle lika gärna kunna plugga imorgon, men det jag är inte så inne i filmen, jag har nog sett den minst 30 gånger, höhö. Imorgon börjar jag skolan klockan 08.20 som sagt, lycko Sarah som har sovmorgon, och Tove också! Det har jag iallafall på tisdag, thank god! Aja, återigen till läxböckerna!


image199
 (döda mig inte kalle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback