Soliga beslut gör den soliga själen lycklig

Eftersom jag har sovit sjukt bra inatt är jag jäkligt pigg idag, till skillnad från alla andra dagar. Imorse vaknade jag typ halv elva, så då gick jag upp och käkade frukost. Sedan pratade jag med Karl och bestämde att vi skulle titta på hans brorsas match tillsammans, på Norrvikens IP. Den började klockan 3, så dom var här lite innan tre och hämtade upp mig, höhö! Väl där borta hade matchen precis börjat, vi sa hej till Gabbe, som jag inte träffat på hur länge som helst, och sedan gick vi och satte oss på en bänk. Trots att det var soligt ute blåste det en hel del, men det var rätt skönt ute iallafall. Matchen slutade 1-0 till Sollentuna, Rotebro förlorade, haha! Nu har jag precis kommit hem och ska snart käka middag. Sedan måste jag städa mitt rum, för Karl kommer hit ikväll :) Ciaaao


image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback