Fuck you, I don't care.

Jag är egentligen inte på blogghumör, men jag skriver iallafall. Min dag har typ varit den sämsta i mitt liv. Det började direkt när jag klev ut genom dörren. Jag hade mina kanonskor på mig (ni förstår säkert ironin), och trampade rakt i en vattenpöl, eftersom jag inte går och kollar ner i marken, plus att det va mörkt *suck*. När jag väl kommer till busshållsplatsen inser jag att jag har glömt min mobil hemma. *dubbelsuck!* När vi väl kommer till skolan samlas vi i klassrummet och börjar planera dagen. Jag som är så trött och på dåligt humör önskar att jag fick vara i serveringen och inte i köket idag, för serveringen skulle julpynta. Men såklart väljer hon ut 8 andra, och inte mig!!!! Så jag fick stå i köket.. än är det inte slut! Självklart fick jag min favoritsyssla (inte), sill och anjovis. Jag skar mig i fingret 3 gånger och i nageln 1 gång och nu luktar mina händer fisk! Till lunch var det pyttipanna, nått av det jag hatar mest. Nu är jag hemma och är sjukt trött på allt. Jag är inte på lååånga vägar glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback