galen i te

Har precis slängt i mig sallad och nu sitter jag med en kopp te och pulggar mikrobiologi (livsmedelshygien). Har prov på det imorgon innan avslutningen, eftersom jag inte har gjort det ännu. Känns lite tungt att plugga dagen innan avsluningen, men det behövs ju. Längtar som fan tills imorgon, vill verkligen se mina betyg. Sen har vi jullov, som jag har längtat som en galning efter! Har inte planerat mycket ännu.. Längtar tills tomten kommer (aaa). Har lyssnat på Mariah Carey - All I want for christmas is you hela eftermiddagen. Jajajaja, tillbaka till dom tråkiga böckerna. Känns som att jag skulle hängt med lite på biologilektionerna i nian, inte bara suttit och kollat på karl, hihi. Jag förstår nada av detta.

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback