(godnatt)

Ni som har haft turen.
Att hitta någon som älskar er ut och in, precis som ni är.
Med eller utan smink, tråkig humor eller perfekt.
Trots alla skavanker och humörsväningar vid pms.
Någon som alltid finns där vid er sida, genom allt.
Släpp aldrig taget.

Jag tackar gud att någon står ut med mig.
Jag pratar i sömnen ibland.
Jag gnisslar med tänderna när jag sover också.
Jag är faktiskt inte alls vacker när jag sover.
Ändå har jag någon som ligger och håller om mig om nätterna.
Någon som faktiskt vill det.

Jag gör mitt bästa för att inte försöka förstöra, men ibland gör man det ändå.
Utan att tänka på konsekvenserna, även fast jag vet hur dåligt jag mår utan oss.
Jag ska göra mitt bästa, och det säger jag till er med.
Ta hand om det ni har, om den ni älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback