min julafton

Imorse klev jag upp kvart över tio, förberedde mig för att åka iväg klockan tolv. Jag och pappa åkte till min gudmor och hennes familj i Bromma/Vällingby. Stannade inte länge eftersom vi hade bråttom hem igen. Påvägen hem åkte vi förbi min älskling och bytte julklappar. Sedan åkte vi till Kimsta och hämtade ronja hos matilda, sedan hem till petra och fikade och efter det hem till mamma och tittade på kalle. Käkade vid halv fem, fem.. och hade julklappsutdelning efteråt. Jag fick hur mycket grejjor som helst.. Smink, hörlurar, kläder, accesoarer, presentkort, en film (gangsters m. mikael persbrnadt) och massor med pengar. Fick även en spakryssning av mamma, men det visste jag redan om. Åker redan nu på torsdag, jättemysigt! Längtar efter min jacka, den skulle komma i mellandagarna.

image318

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback